Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 12:02:28 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00585 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Allikalahe küla, 
21155 Audla-Saareküla-Tornimäe-Väikese väina tee // Jõe küla, Ollamäe tee // 
Käo küla // Aidamäe // Audla alajaam // Kaalu // Katlamaja // Kuivati // 
Lepa // Loigu // Ridala küla, Alma // Kulli-Mardi // Maasimetsa // Madise // 
Metsapõllu // Männituka // Paltsu-Priidu // Uue-Autsi // Uusvesiga // Vesiga 
// Villu // Ärma // Saareküla, Kabeli // Kangastemäe // Kangastemäe tee // 
Kõmmi // Kõve // Külli // Lepiku // Luige // Lõhna // Männikumäe // Paju // 
Roosi // Sisaski // Tammela // Tulla (null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 31 Pädev asutus esitab 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle seadusest 
tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27258873>  (menetlus nr: 
470770), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET MILLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister